Funnygrass,Countryblues,pohoda

Kalendář

13.02.2011 17:11

Ve svém archívu jsem narazil na interesantní věc. Je to stolní kalendář, ve kterém je tato pitoreskní fotka s titulkem Letní karneval Šumaři. Přátelé, je to klam, šalba! Můj přítel z mládí Mirek Dušín by to označil za nečestné a nesportovní! Na této fotočce je totiž Hary Phill se svými přáteli a jedná se o focení na buklet našeho CéDéčka. Bylo to spácháno v dějišti slovutného BG maratonu v Borovanech. Dali křídou na prkna za nás napsal "Originální Zálesácký Big Band" a tenhle nápis tam přetrval dlouhá léta. Vždy, když jsme hráli na maratonu, tak jsem se šel na něj podívat, tam jsem postál, dojal a vysmrkal. Nakonec mému sentimentu učinila přítrž rekonstrukce stavení...a bylo to.

Na buklet jsme vybrali jinou fotku, na které se tváříme velmi důstojně a tato rozesmátá verze ostrouhala. To bylo asi líto fotografovi, kterým byl Jan Hardy Kavale, tož to šoupnul na kalendář a myslím, že dobře udělal, jen mi vrtá hlavou: Jak to myslel s tím názvem Šumaři?!? Doufám a věřím, že je to kvůli jeho lásce k Šumavě! Takže dodatečně- díky Hardy!

Krabat 

 

Kontakt

František.Kůs

frantisek.kus@volny.cz

Nejedlého 482
363 01 Ostrov
Česká republika
EU
Zeměgule

+420 605858043

Vyhledávání

 

Spáchal: Jeremy Krabat, email: jeremy.h@seznam.cz © 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode