Funnygrass,Countryblues,pohoda

KUNRATICE-NEZNAMENÁ NIKDY VÍCE! HARÝCI NA NAROZKÁCH MARTY ŠPIDLENOVÉ

10.05.2011 19:56

 

Kunratice-neznamená nikdy více! Harýci na narozkách Marty Špidlenové

9.4.2011 - Kunratice - Praha (nedělám z vás nedouky, já sám jsem před časem nevěděl, že Kunratice není např.povětrná žena, ale pražská čtvrť)

 

Tož (slovanská verze anglického well), Martě Špidlenové jsme už jednou na narozeninách hráli. Bylo to před jednou dekádou a bylo to moc fajn. Martě a Honzovi po deseti letech otrnulo a pozvali nás opět. Byli na nás vždy velmi příjemní - jen jejich papoušek, velký jak jezevčík stojící na zadních, měl tenkrát nezřízenou chuť mne svým votevírákem rozcupovat. Dodnes nevím proč, asi si mne s někým spletl... Prostě nebyl důvod nevydat se do té hundrtvěžové Prahy.

 

  Tady je část Harýckého automobilového parku. Je to také důkaz, jaký Fete vlastně je. Měl na sobě košili s vyšitým Hammrem a přitom přijel Golfem, lhář jeden! My se opět na něj nezlobíme, páč je to kamarád a taky je z nás nejsilnější.

 

 

 

Kdybych nevěděl, že Dali je pohanský pes, tak si myslím, že má svatozář!

 

Jsem velice plachý (jako všichni v kapele), ale tady jsem neodolal a chtěl si vyfotit Báru Kodetovou - Šporclovou. Moje plachost mně poňoukla, že Bára je hezká ze všech stran, tak jsem to zkusil takto z bezpečné pozice. Tady mne můj Soňák zachránil od průšvihu a případných dotazů od Aničky: "a proč jsi fotil zrovna jí ?", protože zaostřil na notový stojánek

 

Musím omluvit nekvalitu některých fotek, protože fotilo více lidí a někteří měli můj stroj poprvé v rukou a výsledek není zcela ideální! (ale je to barevný, tak co?)

 

Jako vždy, ani tentokráte Honza Špidlen s kamarádem neodolal a přiložil ruku (spíš nohu, zbyla na něj haksajtna) k dílu

 

 


A tu ji máme (první zprava), oslavenkyni Martu! Oslavu si užívala jak se patří a připadá mi, že těch 10let od našeho prvního hraní na ní není vůbec vidět 

 

 

Fanda ukázal, jak se hraje v Ostrově Tommy Emanuel...

 

 

...někteří dělali ksichty...

 

...já jsem fikaně počkal, až Fanda přejde k písničkám v jednoduchých tóninách jako je As, HIS, Strauss, Gis a přidal se

 

 

Honza si popletl svou oblíbenou haksajtnu s koloběžkou. Naštestí mu to moc nejelo, brzy se unavil a Fanda mohl dál rytmizovat

 

 

Někdo dokázal kouzlo (nebo měl zatra vysoký štafle) a zachytil malou část společnosti z ptačí perspektivy

 

 

Po několika hodinách hraní tvrdly některým umělcům rysy, ale dělali jako by nic, sokolíci!

 

 

Po půlnoci přispěl svojí troškou do mlýnice nám neznámý bigbýťák, celou cestu domů mi v uších zněl jeden velmi chytlavý refrén, tkzv. mozkovrt: "Včera jsem ho měla v ústech, bylo to na stanici Můstek..."

 

 

Vzácná chvilka, kdy Fanda položil  "kejtu". Jak vidno, hovoří s Pavlem Šporclem. O čem se vedla řeč, se paparaziům amatérům nepodařilo zjistit

 

 

Fanda nechytil světlušku, ale fotí s předbleskem

 

Závěrem musím říci, že to byla opět povedená akce a děkujeme rodině Špidlenů i všem zúčastněným za vlídné přijetí i za to, že jsme mohli po hraní důstojně odejít, přesně tak, jak se na pány v létech sluší.

Jeremy Krabat  

Kontakt

František.Kůs

frantisek.kus@volny.cz

Nejedlého 482
363 01 Ostrov
Česká republika
EU
Zeměgule

+420 605858043

Vyhledávání

 

Spáchal: Jeremy Krabat, email: jeremy.h@seznam.cz © 2009 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode