Funnygrass,Countryblues,pohoda

Vernisáž LOKETSKÉHO PLENÉRU-velmi subjektivní reportáž

27.08.2011 15:29

23.8.2011 - Loketská knihovna - vernisáž

V naší grupě se to jen hemží umělci, kolikrát není ani místo si uplivnout, aniž bych někoho z nich nezasáhl. Coby neumětel se na ně nezlobím, kolikrát je i uměním s nimi vydržet, takže i já jsem vlastně v tomto směru taky umělec... Nuže, proto není divu, že se často objevujeme na takových akcích, jako je vernisáž. Tentokrát se jednalo o výstavu knižních vazeb Jany Přibíkové v Lokti. Umělecké knihařství je obdivuhodný mix několika disciplín, kdo to neviděl, tak si neumí představit, z jakých materiálů lze s vtipem vytvořit krásu kolem knihy. Bohužel se mi fotky (svedu to na zasklené vitríny) nepovedly, takže vám nezbývá nic jiného než vyrazit na tuto nebo podobnou výstavu sami. Neplašte a  nejdřív dočtěte tenhle článek... 

 

Využil jsem příležitosti, kdy byl náš kapelník na toaletě a provedl jsem osvětu. Po shlédnutí videa z našeho posledního vystoupení, jsem se zděšením zjistil, že na pódiu v žádném případě neřádíme, ale jen přežíváme. Dalo by se to vylepšit roztleskávačkami nebo mažoretkami, ale mám oprávněné obavy, že by nám to naše milující a tolerantní ženy omlátili o hubu. Co tedy zbývá? Musíme se snažit působit na posluchače optimisticky a až to budeme mít zmáknuté, tak by neškodilo přidat i nějaké to juchání. Takto jsem k bratrům promluvil a oni k mému úžasu souhlasili. Vůbec si nepřipouštím, že mně jen chtěli mít z krku! Kapelník se vrátil a já zaplul na své místo v koutě.

 

  

Začátek byl trochu rozpačitý...

 

...vypadalo to, že prohráváme...

 

...až jsem se rozhodl, že začnu s naší mimickou proměnou u sebe!

 

Ono to funguje! Dokonce i věhlasný knihař, pan Jan Sobota, ukázal pár tanečních kroků. Myslím, že kdyby nebyla ve střehu jeho pečující žena Jája, tak odhodí hůl i zábrany. Je to hrdina!

 

Naše vystoupení dopadlo úspěšně, jen mně zarazilo, že se u mne objevila anomálie (svatozář nebo aura?) na velmi nezvyklém místě...

 

 

Určitě to bylo hezké vystoupení, ale na body jsme prohráli se zákeřným protivníkem - občerstvením! Ještě, že jsme se nacpali před hraním!

 

Večer jsme zakončili s několika věrnými v hospodě u Sv. Floriána

 

Tentokrát jsem skončil nejenom v koutě, ale i na studni. Skoro jsem se nebál... Závěrem chci poděkovat sklárnám za kvalitní sklo!

 

V Lokti bylo fajn a pokud bude příležitost, tak dycinky přijedeme a rádi! Díky za pozvání!

Jeremy Krabat

 

 

Kontakt

František.Kůs

frantisek.kus@volny.cz

Nejedlého 482
363 01 Ostrov
Česká republika
EU
Zeměgule

+420 605858043

Vyhledávání

 

Spáchal: Jeremy Krabat, email: jeremy.h@seznam.cz © 2009 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode