Funnygrass,Countryblues,pohoda

Lentilkowica z Buštěhradu

19.11.2009 21:53

To vám bylo tak: Přátelé z Buštěhradu nás zvali na privátní mejdan, mladí tomu myslím říkaj kalba, ale my "old dogs" trváme na označení mejdan.

Byli na nás hrozně hodní a pořád chtěli vědět, jaké máme další požadavky až jsem chtěl tohle dohadování utnout nesmyslným přáním, že chceme ještě dvě kila čokoládových lentilek a že nesmí být mezi nima ani jedna modrá ani hnědá. Nebyl jsem originální, tuhle ptákovinu si před časem vymysleli Rolingstoni nebo podobná sebranka (zdravíme Micka!), ale tam se jednalo asi o pět kilo-to já byl skromnější...Můj dobrý pocit kterak jsem vtipný, mi zlikvidovali pořadatelé, když nám uprostřed hraní slavnostně předali požadované lentilky.... Když jsem si představil, jak je ty vousatý Popelky přebírali, tak jsem se zastyděl, šel jsem do sebe a příště si budu přát Lentilkowici jen bez jedné barvy!

Kontakt

František.Kůs

frantisek.kus@volny.cz

Nejedlého 482
363 01 Ostrov
Česká republika
EU
Zeměgule

+420 605858043

Vyhledávání

 

Spáchal: Jeremy Krabat, email: jeremy.h@seznam.cz © 2009 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode