Funnygrass,Countryblues,pohoda

TENDR-FENDR-TRUTNOV

22.09.2014 12:43

Po devíti letech jsme opět překonali svou kapelní lenoru jež nás k rodné hroudě víže a vyrazili do Trutnova. Přijali jsme pozvání kapely Tendr na akci Setkání a musím předeslat a podeslat, že jsme dobře udělali. Místní lidé jsou velice přátelští, o nás se starali jako o vlastní. My jsme si toho velmi považovali a cítili se fajnově.

Sál byl pln, bohužel kyslík absentoval, teplota byla trochu saunózní, leč kampak s tím na nás! Publikum bylo skvělé, knedlili jsme o sto péro, snaha tu byla, např. Dali zapomněl text jen podvakráte, dokonce rozverný Fete i zastepoval a přivedl tím k úžasu nejen obecenstvo, ale i nás.

Vím, že to tak na téhle fotce nevypadá, ale jsme veselí a hraví!

Došlo i k situaci v HPB dosud nevídané. Začátek jedné písničky jsem zaspal, po několika taktech Fanda-kapelník ansábl zastavil s tím, že to nebylo ono. Druhý pokus jsem nepromeškal, ale trochu jsem přeházel tóny a Fanda-kapelník nás opět zastavil, že to musíme dát znovu, že tohle opět neplatí... třetí začátek zařezával jak měl...zastavil jsem kapelu a oznámil jsem Fandovi, že tentokrát to bylo ono! Publikum bouchlo a Fanda chvíli přemítal, jaký úder kytarou by byl pro mně co nejbolestivější, možná i likvidační. Naštestí dříve než na to přišel, tak si uvědomil, že má lidi rád a že i já (bohužel) do lidstva patřím a tak jsem dostal milost. Přesto mám podezření, že k výmazu z kapelního rejstříku prohřešků nejspíš nedošlo.

Teď si vzpomínám, že už jednou se něco podobného přihodilo. Během nějakého koncertu se Fetemu nepovedl uprostřed písně poměrně složitý trylek na pozoun. Fanda nekompromisně zastavil kapelu a prohlásil: To nebylo ono, znovu! Asi na čtvrtý pokus to nebohý Fetík jakž-takž dal a mohli jsme dohrát píseň. Zkrátka a dobře, náš kapelník je přísný ale spravedlivý!

Chlapci jsou stydliví a jak můžou, tak schovávají ruměnec...

Třikrát jsme přidávali a užívali si to. Spaní bylo ve Vlčici (nic skandálního, jedná se o obec), domácí Milan i Joska nás nakrmili, napojili a pokud bysme požili nad naše síly, tak věřím, že by nás i uložili. Prostě parádička.

Byla to pro harýky velmi potřebná živá voda, kterou jsme potřebovali jako.....ehm......é.....jako živou vodu. Díky všem, co se o ní zasloužili a těšíme se na příště!         

 

 

Kontakt

František.Kůs

frantisek.kus@volny.cz

Nejedlého 482
363 01 Ostrov
Česká republika
EU
Zeměgule

+420 605858043

Vyhledávání

 

Spáchal: Jeremy Krabat, email: jeremy.h@seznam.cz © 2009 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode