Funnygrass,Countryblues,pohoda

VŠEM NÁM DRAHÝ NOVÝ DRAHOV A HRNČÍŘSKÝ SWING 2011

01.08.2011 20:18

 

Nový Drahov a Hrnčířský swing - na netu jsou spousty odkazů na tuto akci a to už něco naznačuje. Přidáte si k tomu výčet slavných osobností, které tam vystupovaly a vyjde vám, že je to pro každou kapelu čest tady zahrát. Pokud se někdo zeptá, jaký styl hraje Hary Phill Band, tak jsem na rozpacích. Vím jistě, že jsme začali s bluegrassem, otřeli se o  country, zalaškovali si s hillbilly, zamilovali si blues i tradiční jazz a tím jsme se dostali do takových hudebních oblastí, pro které asi jazykozpytci dosud nenašli vhodný termín. To já jsem nezahálel a napadlo mne označení "Funnygrass". Byl jsem pyšen a hrd až do chvíle, kdy jsem na netu narazil na kapelu, která si tak přímo říká! Přátelé, ani nevíte jak bolí, když vám někdo ukradne nápad a udělá to ještě tak fikaně, že ho čmajzne ještě před tím, než vás ta myšlenka napadne! Pan Štěpán Podéšť nás označil jako kapelu s nezaměnitelným "mississippským jazz-skiffle-soundem" a ten jako znalec tomu musí rozumět! Je to ale dlouhý, tak zůstaneme u Funnygrassu. V každém případě jsme se do Hrnčířského swingu dramaturgicky vešli a 29.července 2011 jsme tu zaknedlili i my, Harýci.

 

 

 Už samotná statkářská usedlost je nádherná, typicky sudetská hrázděná stavba.

 

 

Je tu i dílna a prodejna keramiky pana Egona Ivana Wernera, který jako milovník swingu má "na svědomí" pořádání festivalu už od roku 1993.

 

 

 

Domácí pán pan Werner coby oslavenec přijímal jednu gratulaci za druhou...

 

 

...tady je ta druhá.   Ostatní jsem už nezachytil :-)

 

Člověků se tu sešlo opravdu hodně

 

Zvukařského mistra Míru Zíku známe už od přeslavných dob Porty, Dostavníku, Kotlíku...božínku, to je roků! Tenhle koncert byl prý jeho derniérou (to zní jak rasa nějakého čoklíka...) coby vládce pultu. Jsem z toho trochu naměkko, ale jako tvrďas se fotbalově vysmrkám a podávám ti Míro ruku (doufám, že tu druhou) s díky za dlouhatánská léta, kdy jsme se potkávali na různých pódiích a ty jsi byl vždycky profík, který se choval laskavě, byť ti občas někdo praštil do Šůru (neplést si to se šourkem, já mám na mysli mikrofon značky Shure!) Díky!

 

 

Momentka, na které je mimo swingového sdružení s pracovním názvem JFK (džejefkej) - Jednotka Františka Kůse i pan Werner (třetí zleva v krásném sáčku o kterém tvrdil, že ho našel. Pokud je to pravda, tak musel hledat v Hollywoodu!) a první zprava je pan Podéšť

 

A tady pidlikají Harýci v kompletním složení. Já jsem částečně neviditelný, protože mám triko stejné barvy, jako mají dveře (ty samozřejmě byly nahaté, já myslím barvu!) a Čiko, protože se zbaběle schovává za reprobednu. Trochu mi připomíná robota Emila blahé paměti, pamatujete si ještě na něj?

 

 

Musím si to u robota....ehm....u Čika vyžehlit, tak vám předkládám fotku, kde je ústřední figurou!

 

Pan Werner si s námi střihnul zbrusu novou písničku - "Starý hrnčíř vzpomíná" a kdo znal souvislosti, tak měl parádní husinu!

 

Hary Phill hrál své největší hity, Fanda to prokládal sólovými výstupy, po kterých se přítomní kytaristé tiše modlili, aby už nehrál nebo po příchodu domů budou nuceni ze svých kytar udělat prolézačky pro morčata. 

 

 

Už zmiňovaný JFK - zleva: Adam Podhráský, Jeremy Krabat Hrubý, Fanda Kůs, Karel a Květa Teturovi. Tady není pochyb- je to swingová kapela s občasným country zábleskem. Prostě hrajeme co nás baví a baví nás to moc!

 

 

Karel (první zleva nebo druhý zprava! Prostě, ten s hodinkama!) a Květa (zcela vpravo nebo druhá zleva!) Teturovi

 

 

Někdo to fotil mobilem, někdo kompaktem, dokonce si to někdo maloval (nekecám!) a někteří to snímali jako profíci!

 

 

Diváci byli skvělí, správně tolerantní, bylo jich opravdu mnoho a já se před nimi skláním...

 

 

 

...protože přesto, že byly dvě přestávky a vrata nebyla zamčená, tak vydrželi s námi tři a půl hodiny a viděl jsem zívat jen jednu paní!

 
 
A pak byl  konec - zvonec-Japonec!

 

 

PS: Byla to paráda a hrálo se nám fajnově! Děkujeme všem, kteří na tom měli zásluhu: Mírovi, Štěpánovi, panu Wernerovi a několika stovkám přítomných lidí

PSS: Naopak neděkuji za webovou upoutávku na stránkách Chebu, kde zkomolili náš název tak, že zní řádně papuánsky:

 

 

 

Kontakt

František.Kůs

frantisek.kus@volny.cz

Nejedlého 482
363 01 Ostrov
Česká republika
EU
Zeměgule

+420 605858043

Vyhledávání

 

Spáchal: Jeremy Krabat, email: jeremy.h@seznam.cz © 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode